Maidosta

121589
6. elokuuta 2010 17:04

Usein olen kuullut ja lukenut että harjoittelun jälkeen voi juoda rasvatonta maitoa että sen proteiinin saa siitä. Kysyisin tyhmänä että miksi juuri rasvatonta? Mulla ei ole paino-ongelmia ja meillä juodaan kevyt-maitoa. Eikös sen proteiinin saa siitäkin? JA kuinka paljon sitä pitäisi juoda että ois tarpeeksi.
PAlautusjuomat ja esim.proteiinipatukat on sikakalliita.
Sitten vähän itsestäni, tämä on siis mun eka viesti täällä. Olen nelikymppinen nainen ja vasta puolisen vuotta käynyt salilla. Käyn kuntosalilla vaihtelevasti 1-2 krt/vk ja lisäksi zumbassa 1-3 krt/vk.
Tässä nyt alkuun. Kysyttävää on vaikka kuinka paljon.

Ps. Siis toka viesti täällä.

Vastaukset: 2

07.08.2010 07:38

yleensä palautusjuomissa vältetään rasvaa, sillä se hidastaa insuliinin eritystä. tästä syystä siis rasvatonta maitoa. itse tosin en ole maidon ystävä.

ostin juuri heraproteiinia 8kg netistä, maksoi 90€. käyttämällä vaikka 50g /treeni se tekee hinnaksi 56snt /annos, maitolitra maksaa 70-90snt. eli en nyt puhuisi niinkään kalliista.

muut kysymykset ovat hyvin yksilöllisiä ja tietämättä sinusta mitään en lähde arvailemaan. ei nuo palautusjuomat mitään välttämäåttömiä ole. keskittyisin asemassasi ihan perusjuttuihin kuten ruokavalioon yleisesti

07.08.2010 07:52

Niin tarkoitin että ne valmiit palautusjuomat ja urheilujuomat on kalliita. Mun kukkarolle.

kirjaudu sisään jos haluat vastata