Kiinteytyksestäs

120310
29. syyskuuta 2009 10:25

Eli kyselisin mielipiteitä hyvästä ruokavaliosta silloin, kun haluaa kiinteytyä ja treenaa eri lajeja 3-4kertaa vkossa. Lisäksi eri lajeista jotka olette kokeneet hyödyllisiksi? Mukana seuraavia lajeja.

2-3krt/vko | Spinning
1-2krt/vko | Jooga
1krt/vko | Pump

(esim. Viikossa: 2krt spinning, 1krt Jooga ja 1krt Pump)

Lisäksi ajan pyörällä saille 2km/suunta.

Onko ehdotuksia muihin lajeihin jotka löytyisivät yleisesti urheilukeskuksilta esim. SATS, MOTIVUS? Ihan perus kuntosali ei ole minun juttuni.

Mitkä ruoka-aineita ruokavalion tulisi sisältää jotta kiinteytyminen tapahtuisi tehokkaasti? Jos on ruokavalio ehdotuksia otetaan mielellään vastaan! :)

Tässä ruokalistani yhdeltä kiireiseltä päivältä, eli eilinen klo 20 mennessä:

09.00 kahvia luomumaidolla ja riisikakkuja x2
14.00 2xperuna
sieniä (metsästä)
sipulia
muutama suolakurkku
vihreä salaatti (salaatti, tomaatti, paprika, juustoa,
siemeniä)
18.00 samaa salaattia

Proteiinipatukka / reeni

salmiakkia

pari lettuja ilman lisukkeita (spelttiin tehtyjä)

Tämä päivä jäi aika köykäiseksi..aina en näin kyllä syö :D

Mielelläni siis haluaisin kuulla kokemuksianne omasta onnistumisesta kuinka onnistuitte kiinteytymään? EN SIIS VAIN spekulointia tämän yhden päivän ruokavalioni pohjilta (johon tämä homma helposti usein menee, tämä kun ei ole koko totuus, hippunen siitä vain..)

Vastaukset: 2

29.09.2009 14:29

Hei vaan, tipyy.
Viestisi ei juuri antanut perustietoja. Kuinka suuresta "kiinteytymisestä" sinun tapauksessasi puhutaan? Mitkä ovat tavoitteesi? Haluatko olla vegaani joogi vai jänteräjalkainen pyöräilijä?

Kun teet omat tavoitteesi selväksi myös itsellesi, niin keho.netin pro-porukka varmaan neuvoo ihan auliisti. Ihan numeraaliset perustiedotkaan eivät varmaan olisi haitaksi.

Hyvää treenisyksyä sinulle

29.09.2009 16:41

No olen ollut jänteräjalkainen pyöräilijä, oli liian isot jalkalihakset minun makuuni ;D

Niistä olen nyt päässyt pakollisen treenitauon takia eroon. Mutta hoikaksi ihmiseksi haluaisin lähinnä kiinteyttää jalkoja (takapuolta, jossa on kyllä muotoa, mutta saisi olla kiinteämpi, sama reidet..) Maha kanssa saisi olla kiiteämmässä kunnossa. Olen aina omistanut lättämahan, mutta nyt kolmenkympin lähestyessä huomaan senkin hipun lässähtäneen.

En halua olla vegaani enkä pelkkä yogi :D Kiinteä terve ihminen jolla on liikunta ja ruokavalio tasapainossa. :) Auttoikohan tämä...

kirjaudu sisään jos haluat vastata