Mamma timmiksi

115442
22. heinäkuuta 2007 11:39

Hei! Olen tässä vuos sitte synnyttäny. No nyt ois saatava timmi maha. Mä tiedän miten saa vatsalihakset, se ei ole ongelma. Mutta miten pääsee löysästä nahasta eroon? Entä jenkkakahvoista? Olen 165cm/52kg joten paino ja rasva ei ole ongelmia. Mikä on sopiva toistokerta et saa mahd pian lihakset?(eli jos teet vaik 20 liikettä-huilit taas 20 huilit jne)

Mä olen uusi tällä saralla joten en osaa ammattislangia. Pahoittelen =D

Kiitos vastauksista jo etukäteen

-tahtoo löysästä nahasta eroon-

Vastaukset: 6

22.07.2007 22:45

Oletko varma etta tiedat kuinka tehda vatsalihasharjoittelua tehokkaasti? Itse luulin tietavani mutta avain onneen nayttaa olevan pilates-tyyppinen vatsalihasharjoittelu jossa harjoitetaan ns. sisempia vatsalihaksia. Kutri.netista loytyy aika hyvat ohjeet. http://www.kutri.net/poikittainenvatsalihas.html

Itse vaihtelen, teen yleensa pari sataa vatsaa paivassa, suurimmaksi osaksi noita kutrimaisia (paras ohje on etta kuvittelet navan olevan ankkuroitu maahan), toinen hyva harjoitus on kun makaa selallaan ja pitaa kiinni sohvanreunasta (paan takana) ja nostaa jalkoja suorana ylos ja alas (pysahtyen ennen kuin jalat koskettavat maata). Ja sitten niita kylkia eli jenkkakahvoja eli edellamainittuja pilates-vatsoja mutta jalat koukistettuina sivulle.

Siis onpas vaikeaa kuvailla sanoin, toivottavasti paasit karryille.

Loysasta nahasta en tieda mutta kuvittelisin etta se hoituu ajan kanssa. Ehka.

26.07.2007 13:28

PikkuWampyyri kirjoitti: No nyt ois saatava timmi maha. Mutta miten pääsee löysästä nahasta eroon? Entä jenkkakahvoista? ..rasva ei ole ongelmia.

Timmin mahan saat treenaamalla senhän jo tiedätkin :). Toistomäärät ovat juuri sellaisia mitä jaksat tehdä eli teet niin monta toistoa kuin jaksat vääntää tappiin asti ja sitten pieni tauko ja lisää sarjoja vaikka yhteensä 5 kpl. Edelleen monipuolinen liikunta ei pelkästään vatsoja vääntämällä. Nahan venyminen ja löysyys on yksilöllistä ja sen palautuminen myös. Aika ja treeni on aika hyviä keinoja. Jos sinulla on jenkkakahvat niin sinulla on rasvaa. Jos se on sinulle ongelma, niin sinun tulee laihduttaa joko lisäämällä liikuntaa tai pudottamalla energiaa ruoasta tai molempia. Vain näin voit päästä rasvasta eroon.

28.07.2007 14:58

Niin no mä en ihan sellasta rasvaa tarkottanu. Mieti nyt miltä 52kg näyttää normaalisti. =D siis ilman et on synnyttäny ja sen takia maha roikkuu.

Nyt oon tehny paljon voimapyörällä. Se on jotenki helppo ja ottaa kovasti vatsaan ja käsiin. Luulis toimivan ku niin kovasti ottaa..Pienet ylävatsalihakset erottuu jo =D vähänkö tekee nannaa pälyillä niitä peilistä..Tekee treenaamisesta paljon helpompaa ku on pienet tulokset näkyvissä =D

30.07.2007 08:34

[quote]PikkuWampyyri kirjoitti: Niin no mä en ihan sellasta rasvaa tarkottanu. Mieti nyt miltä 52kg näyttää normaalisti. =D siis ilman et on synnyttäny ja sen takia maha roikkuu.
[/quote]

Siis tuota noin, jos sinä sanot, että sinulla on jenkkakahvat, niin millaista rasvaa sitten tarkoitat? Jenkkakahvoista ei voi saada kuin yhdenlaisen rasvakuvan=läskiä :D. 52kg nainen voi näyttää tosi timmiltä tai sitten se voi näyttää löysältä laihaläskiltä. Ei sitä voi mitenkään miettiä näkemättä.

Mukava kuulla, että olet saanut tuloksia aikaiseksi. Tsemppiä! :)

Eos
30.07.2007 15:39

Jenkkikset tuskin johtuu raskaudesta...Vatsanahka voi samaisesta syystä kyllä jäädä löysäksi, mutta vaikea ajatella, että jenkkikset sellaisena kuin minä ne miellän, voisi johtua raskaudesta. Jos siis kyseessä ei ole läski?! En kyllä oikein usko että 52 kiloisella voi edes kovin suuria jenkkiksiä olla...

No veltoksi jääneeseen vatsan ihoon sitten; Yleensä iho kiinteytyy kyllä ajan kanssa. Joskus kyllä, jos kollageeni- ja elastiinisäikeet ovat todella vauritoituneet isosta massusta johtuen, ottaa se enemmän aikaa. Silloin on periaatteessa käynyt, kuten ikääntyneessä ihossa käy; tukikudossäikeet ovat menettäneet elastisuuttaan ja osin tuhoutuneet. Ikääntyvässä ihossa niiden uudistuminen on äärimmäisen hidasta ja siksi velttous ja rypyt ovat enemmän tai vähemmän pysyvä tila, mutta koska olet varmaankin aika nuori, on kohdallasi turha sellaisesta huolehtia. Aineenvaihdunnan paranatminen on hyvä keino nopeuttaa tukkareiden uusitumista ja sitähän tapahtuu kun treenaat vatsalihaksia. Hyvällä ravinnolla on luonnollisesti vaikutusta myös tässä asiassa.Iho kun on elin siinä missä mikä tahansa muukin. Ulkoisesti iho on hvyä pitää kunnossa myös eli kosteusvoidetta kehiin :) Silloin sillä on enemmän aikaa ja resursseja korjaantua.

23.03.2008 22:59

Miten pystyisi saamaan timmin masun hätäsektion jälkeen? kun on kulunu jo melkee 2kk leikkauksesta ja vatsalihakset on lähes nollilla, eli ei pysty tekemää oikeen mitää. :/ Jos jollai olis jotai neuvoa tai tiedossa joku sivu mist sais vähä infoo. Ku ei oo tää masu kovin nätti ku pömpöttää, ois kiva päässä vielä joskus pikini kuntoon takas. :)

kirjaudu sisään jos haluat vastata