syntymämerkki

0012-0001-0003
nalle81
  • rekisteröitynyt: May 2003
09.05.2003 19:15

Minulla on poskessa vaalea, maitokahvinvärinen syntymämerkki, jonka halkaisija on noin 2cm. Sitä on yritetty poistaa noin 8 vuotta, mutta vieläkään se ei ole lähtenyt! Ette usko miten se voi ärsyttää!!! Muut pitävät sitä varmasti mitättömänä mutta mulle se on todellinen ongelma. Ikuinen peittely ja aineiden kanssa läträily ärsyttää todella paljon!
Olen käynyt ihotautilääkärillä, joka on kokeillut kaikenlaista. Ensin kokeiltiin jotain rasvaa, ei mitään apua. Sitten oli vuorossa laserlaite, jolla poistetaan tatskoja, ei tehoa. Ja sen jälkeen on kokeiltu kaikenlaista hiontaa ja mm. sellasta happoa, jolla kuulemma ihonväriäkin (tummaihoiset) muutetaan vaaleaksi. Nyt kokeillaan parhaillaan Mehiläisessä jotain muuta laserhiontaa, mutta eipä ole lähtenyt. Vähän se on vaalentunut vuosien aikana mutta ei ole vaan pois lähtenyt. Ongelmana on se, että pigmentti sijaitsee niin syvällä ihossa. Olisinkin nyt kysynyt, tietääkö teistä kukaan mitään hyvää plastiikkakirurgia pääkaupunkiseudulta? Entä minkä hintaista leikkaus yleensä on, esim. minun tapauksessani? Jos tiedätte samanlaisia tapauksia, kirjoittakaa ihmeessä!!!

0001-0001-0003
Boost
  • rekisteröitynyt: Jul 2002
09.05.2003 20:01

Tiedan tunteen... mulla itsella ei ole varsinaisia syntymamerkkeja, mutta luomia on senkin edesta. Koska kammoan kaikenlaisia operatiioita, uskalsin poistattaa ensimmaisen ison luomen selastani vasta n. vuosi sitten. Paaosin luomet on tosi pienia, mutta niita on joka paikka taynna (ainakin mun mielesta).
Tatsan paikkakin piti suunnitella huolella ettei luomien kanssa tule ongelmia.
Ne on toki arsyttavia, mutta kuitenkin viimekadessa osa mun persoonaa.

Sinun pitää kirjautua sisään, jos haluat vastata ketjuun.