Etusivu > Keskustelu > Funktionaalinen harjoittelu sekä Crossfit > Suomalaiset WOD:t?
19.11.2008
03:35
Suomalaiset WOD:t?
17.06.2008 23:30Suomalaiset WOD:t?

marks
soft hands no good
Joko kohta aletaan keksimään suomalaisten henkilöiden mukaan WOD:eja?
Minkälainen olisi "Väinö" tai "akonan"?
Suomi-Crossfit tarvitsee omia nimikkotreenejä, IMO! :)
18.06.2008 08:18
akonan
kwaka kwaka kwaka mouliii
Hieman ollaan näitä pyöritelty!
Davidille suunniteltiin treeniä jossa olisi 10 000 punnerrusta (Davidin lempiliike ;DD)
Mun mielestä "Väinö" treeni pitäisi sisällään turkkilaisia ylösnousuja ja tempausvaloja mielellään 110% painolla maksimista. Pisteytys tulisi sitten tyyliin ja vaarallisuuskertoimen mukaan ;)
"Jiitone" taas olisi 5-10 normaali Crossfit WODia yhdistettynä :)
"Marks" voisi olla Z-Health + GS-kombo tai sitten mikä tahansa WODi jonka videolla on taustamusiikkina Misfitsiä ;DD Z-Healthia aikaa vastaan voisi olla mielenkiintoinen idea kokeiltavaksi ;)
Tällainen nimetty WOD pitäisi mielestäni olla mahdollisimman helppo ja mukava ko. henkilölle. Mulle ei oo mikään helppoa, joten vaikee keksiä liikkeitä WODiin :) Ehkä leuanvetoja, käsilläseisontapunnerruksia, punnerruksia, dippejä renkailla. Nyt kun mietin niin ehkä joku tällainen voisi toimia(?):
21, 15, 9:
-rinnalleveto 42,5 kg
-käsilläseisontapunnerrus
-l-leuat
Ekalla liikkeellä sykkeet ylös ja sitten hieman enemmän voimaa tarvitsevia.
18.06.2008 21:40

Väinö Lestelä
Hmmm mäkin olen miettinyt noita, ja toi "David" pitää ehdottomasti ottaa ohjelmistoon, jahka herra palaa salille.
Akonan, toi "Väinö" on just akkuraatti WODi mua silmälläpitäen, hahaa!
"Jiitone"kin kuulostaa asialliselta, siihen pitäisi vaan lisätä pakolliseksi lisäksi yrmykkä sivulta seuraaminen "miten helvetissä se tekee sen"-tyylisine kommentteineen.
Pitäis kuvata se "tyhmimmät temput GPP:llä"-video, kuten Juha ehdotti. Mutta näistähän ei puhuta julkisesti...
18.06.2008 22:00
akonan
Jiitonen WODiin pitäisi myös liittää 30 kilon painoliivi ja että tekijä pitää olla kahlittuna kuminauhoihin ;)
18.06.2008 22:59
Chihuahua
"Don´t know ´bout your brain but you look alright"
Ah, täytyykin omahyväisesti kehitellä "Chi" -wodi. Siinä voisivat osasina olla kahvinjuonti, lippalakki päässä soutelu ja keskitetty hauiskääntö pinkillä käsipainolla.
18.06.2008 23:59

marks
soft hands no good
"Jtoneen" voisi lisätä vielä jotain, että olisi tarpeeksi rankka. Ehkä koko WOD:n voisi tehdä tiikerikuopassa viikon paaston jälkeen?
19.06.2008 08:35
akonan
Chi kuumaa kahvia muovimukista samalla kun vetää leukoja? :D
Marks :DDDD
19.06.2008 12:04

marks
soft hands no good
Keskitetyn kahvinjuonnin ja hauiskäännön voi helposti yhdistää kun toinen käsi on vapaana :) Olisiko ensin yhden käden hauis, sitten soutua, ja sitten toisen käden hauis? Kahvia pitäisi olla aika paljon.
Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.