Maastavedosta ja kestävyydestä.

2 viestiä

17.06.2008 20:31Maastavedosta ja kestävyydestä.

Väinö Lestelä

Olen huomannut, että jokin tökki mavessani.

Esimerkiksi noissa 21-15-9-treeneissä, joissa vedetään 100kg mavella, saman ykkösmaksimin omaava kaveri vetää kaikki sarjat putkeen, kun itse joudun pätkimään sarjat. Samoin tuntuu, että kaikki muutkin vetelee sarjat putkeen.

Itse sain viimeksi eilen Dianessa tehtyä surkeat 10+7+4-sarjat ekalla kierroksella. Tuntuu siltä, etten saa nollattua asentoa ala-asennossa, eli tuntuu siltä, että selkä pyöristyy asennossa, jossa niin ei pitäisi (tai edes voisi) käydä.

Ihmeellisin juttu on, että juuri esimkerkiksi tuon saman maveykkösen vetävällä kaverilla ei ole mitään ongelmia vetää sarjat putkeen. Äkkäsin muuten kokeilla mavea leveällä otteella, ja se tuntui helpottavan selvästi tekniikkaa.

Onko kellään ideoita näinkin (tekniikkavideoiden puutteessa) teoreettisen asian kohdalla?

19.06.2008 09:42

lothar

eiköhän toi korjaannu ihan sillä itsellään...sellasta keskirasta-raskasta vääntöä vaan niin satku alkaa tuntua kevyeltä..ellei sitten tekniikassa ole jotain ihan pielessä...tollasissa sarjoissa "touch n´go" meininki eli ei sitä asentoa kannatakaan nollata ennen kun on pakko(mikäli ymmärsin oikein mitä nollauksella tarkoitat)

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Keho.net haku