keho.net liikuttaa myös sinua
# 21:11 # 31.07.2010

Fight Club

13 viestiä

06.01.2009 17:22Fight Club

Ciru

Ciru

Tsekatkaas tämä. Intro on aivan loistava. Kaikki vellihousut, tämä vaatii munaa :). Go hard or go home! Valinta on sinun.

http://www.trainershouse.fi/fightclub/

07.01.2009 09:42

Keitsu

Keitsu

RAAKAA!! Sitoumuskohdassa viimeistään tajusin, että olen totaali luuseri :( - liian leveä mukavuusalue....

tosin huomasin, että aika suolainen hinta mukavuusalueen menetyksestä

"3 780 euroa miinus Fight Club –uskollisuusetu 50% eli 1 890 euroa."

07.01.2009 10:52

marks
soft hands no good

Jahas, Jari Sarasvuon kahvakuulainnostus on poikinut tällaista, hauskaa.

http://www.hs.fi/juttusarja/pomolomalla/artikkeli/Jos+johtaja+ei+lomaile+h%C3%A4nest%C3%A4+tulee+joko+hirvi%C3%B6+tai+s%C3%A4%C3%A4li%C3%B6/1135238163820

Hengeltään samankaltainen kuin Gym Jones:n manifestit:

http://www.gymjones.com/knowledge.php?id=15

Tuo asenne on virkistävä, ja kokemuksesta tiedän että aamutreenit tekevät hyvää. Onhan se totta että jos itse ei tee niin mitään ei tapahdukaan :)

07.01.2009 11:23

Ciru

Ciru

"Tell the truth. First, to yourself. Say it until it hurts. Learn the reality of your own selfishness. Quit living for other people at the expense of your own self, you're not really alive. You live in the land of denial - and they say the view is pretty a long as you remain asleep.

Well it's time to WAKE THE FUCK UP!"

MAHTAVAA! :)

Minusta on aika pitkään ollut vallalla sellainen paapomis mentalitetti, keveät ja pehmeät arvot ja hissutin kissutin ja lässytin lässytin. Tätä siis tehdään ihan aikuisten kesken, aikuisten oikeesti :). Jokainenhan on vastuussa itsestään ja omista tekemisistään, voi joko herätä tai jatkaa uinumista. Mä olen aivan innoissani tuosta rankemmasta asenteesta. Se on totuutta.

Vetää maastopukua päälle ja lähtee ohjaamaan asiakkaitaan hyvin lempeästi, PERKELE WAKE THE FUCK UP :].

07.01.2009 13:47

Bunny B

Bunny B
Feel no fear!

Joo, mina olen kylla ihan hien ja veren ja tuskan puolella. :p Mielestani on hyva puskea eteenpain valilla kunnolla niin etta tulee joskus melkein itku tai etta valahtaa mattoon treenin jalkeen.

Taalla London Townissa toimii British Military Fitness tunnit, puistossa, oli saa mika hyvansa, punnerretaan ja ryomitaan tai sitten huudetaan ja ryomitaan. Onkohan Suomessa vastaavaa..?

Sinansa aika mielenkiintoinen tuo Fight Club. Tapellaankohan siella.. mmm.. aika aamupainotteista naytti olevan, josta tuli mieleeni, etta pitaisi ehka itsekin ruveta treenaamaan joskus aamulla aikaisin..

07.01.2009 14:34

marks
soft hands no good

Boot Camp -henkeä, toimii joillekin ja toisille taas ei. Mitäs sitten kun ei ole sitä piiskaajaa?

07.01.2009 17:16

Bunny B

Bunny B
Feel no fear!

Sitten piiskataan itse itseaan. Mua motivoi musiikki ja usein huudan itselleni mielessani.. haha.

07.01.2009 17:24

KukkaK
Saved by the bell

Bunny B kirjoitti: Sitten piiskataan itse itseaan. Mua motivoi musiikki ja usein huudan itselleni mielessani.. haha.

Eli periaatteessa ei tarvita tuota kovistelevaa introa ollenkaan. :)

Itse olen välillä kovuuden kannalla ja varsinkin selittelyitä vastaan, mutta asenteen pitäisi kyllä tulla itsestä, ei sitä oikein ostaa voi. :)

07.01.2009 17:48

Bunny B

Bunny B
Feel no fear!

Niin, kunhan provosoin taalla. Minun mielestani on kylla ihanaa kun mulle huudetaan ja kasketaan treenaamaan kovempaa, lujempaa, nopeammin, miaaoow! Olen ehka vahan masokisti kanssa. Mutta onnistuuhan se itsekseenkin, tosin.. kylla saan paremmat tehot kun joku kaskyttaa.

08.01.2009 09:55

Ciru

Ciru

Minusta tuon intron/palvelun tarkoituksena on nimenomaan ns. asennekasvatus. Ei yksikään motivoitunut ja oikealla asenteella liikkuva ihminen oikeastaan tarvitse "piiskaajia". Hän on itse itsensä piiskaaja. Minä näksin asian niin, että Fight Club potkii perseelle ja sanoo itsestään huonosti huolta pitäville ihmiselle (ja näitä on aivan sairaan paljon) wake the fuck up ja tee jotain ja auttaa ihmisiä muuttamaan omia tottumuksiaan ja ansenteitaan. Ei lässyttämällä eikä paapomalla vaan hard core meiningillä. Aivan loistavaa! Tämän jälkeen ihmiset toivottavasti tajuavat mistä on kyse. Heidän omasta hyvinvoinnistaan ja teveydestään, ei mikään pikku juttu. Ihan itse pitää tehdä jatkuvasti töitä sen eteen, jos haluaa pysyä kunnossa. Fyysinen hyvinvointi peilaa suoraan psyykkiseen hyvinvointiin. Kun tämä läksy on opittu ja se on mennyt riittävän hyvin jakeluun, niin piiskaajia ei enään tarvita. Aina tulee uusia piiskattavia :)

08.01.2009 10:25

Arthuro

Arthuro
Vierivä kivi ei sammaloidu

Hyvä Ciru, olen kanssasi samaa mieltä :

a) Motivoitunut ja oikealla asenteella liikkuva ei tarvitse "piiskaajia". Toisaalta...jokaisella huippu-urheilijallakin, vaikka itse varmasti tietää miten harjoitella, on valmentaja.

b) Suomi on täynnä "kaljan kittaajia", "sätkän imijöitä", "pullamössöjä" ja kaiken maailman "nyhveröitä sohvaperunoita", jotka kaipaavat perseelle potkijoita.

08.01.2009 10:41

Ciru

Ciru

Toisaalta...jokaisella huippu-urheilijallakin, vaikka itse varmasti tietää miten harjoitella, on valmentaja.

Huippu-urheilijan valmentaja on vähän muutakin kuin piiskaaja. Tosin sitä piiskaakin tulee tarvittaessa, mutta silloin on aika usein kyse totaalisesta väsymyksestä, usein henkisellä puolella. Tsemppaamisesta ja kannustamisesta voisi puhua. Valmentajan tehtävä on huolehtia ja seurata, että hommat etenee haluttuun suuntaan, jotta valmennettava voi keskittyä oleelliseen eli siihen itsensä piiskaamiseen ja oman työnsä tekemiseen. Kaikki ylimääräinen murehtiminen, miettiminen, suunnitteleminen ja säätäminen on valmentajan/huoltajien kontolla. Se helpottaa suunnattomasti urheilijan työtä.

08.01.2009 12:27

Bunny B

Bunny B
Feel no fear!

Viela sellainen juttu, etta mina treenaan paljon itsekseni ja aika kovaakin, mutta usein saan kylla piiskata itseani, varsinkin jos on huono paiva, vasyttaa tms. Sitten taas esim lajitreeneissa on samantapaista rankahkoa kuntopiiria ja on ihanaa kun joku piiskaa, saa vahan mieli levata ja voi keskittya vaan siihen tekemiseen.

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Tilaa keho.net uutiskirje

Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Monta syytä liittyä jäseneksi

Artikkelit
Artikkeleita, tutkimuksia, henkilöesittelyitä, vinkkejä...
Linkit
Ravintoon, harjoitteluun ja hyvinvointiin liittyvät ajankohtaiset linkit
Ravinto
Ilmainen ravintoainelaskuri. Seuraa mitä syöt ja saa ideoita keho.netin reseptiarkistosta!
Keskustelu
Laadukasta ja asiallista keskustelua hyvinvoinnista.
Uutiskirje
Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.

Keho.net haku