Aivoverenvuodon jälkeen...

4 viestiä

16.07.2008 21:01Aivoverenvuodon jälkeen...

beeginner
Aminohapot pitää miehen tiellä

Hei, olen uusi täällä, toivottavasti tämä aihe sopii kyseiseen katekoriaan. Torukaa jos ei sovi.

Minulla oli jokin aika sitten aivoverenvuoto ja sitä ennen kaksi peräkkäistä poskiontelontulehdusta. Menin aivan rapakuntoon tuon kaiken makaamisen takia.

Olen käyttänyt lisäravinteita. Bodareiden neuvoja, vaikka itse tähtään kyllä lihasvoimaan enemmän kuin bodaamiseen(=esiintymiseen), sekä aerobiseen kuntoon.

Eräs tuttavani lupasi tehdä minulle ohjelman, joka siis opiskelujensa takia osaisi sellaisen minulle tehdä.

Kun sairasloma loppui ja tuli lupa nostaa niin nostin 20kg kaikista mahdollisista asennoista ja käsi jäi siihen asentoon. :) Jouduin pitämään taukoa voimaharjoittelusta aika pitkän tovin sillä lihakset olisivat tulehtuneet(Niin on käynyt aiemminkin)

Ystäväni joka on harrastanut painonnostoa sanoi, että aloitin liian suurilla painoilla. Haluaisin myös mahasta eroon jota minulla ei ollut kun harjoittelin aktiivisesti n. 5 kertaa viikossa aerobista.

Pitäisi päästä kiloista, saada peruskunto ja jonkinlaiset lihakset takaisin ellei paremmin kuin ennen niin kuitenkin.

Mitä tehdä kun semi-ammattilaiset kehoittavat aloittamaan kävelyllä, hölkällä ja 1 kilon painoilla? :D

No, ruokavalio olisi tärkeä, minulla vain ei ole varaa. Siksi elän miltei palautusjuoman varassa ja käytän kaikkea mikä nyt vain polttaa rasvaa. Soitin joskus erääseen firmaan joka valmisti kuuluisaa tuotetta, hän sanoi: "Maha lähtee viimeisenä."

Ei kovin lohduttavaa. :) Tämä pitäisi kuitenkin saada jotenkin eteenpäin tästä. Ajattelin jos täältä saisi vertaistukea vaikka moni varmaan miettii missäköhän kunnossa mies on jos on maannu niin kauan.

Olen 28v, painan n. 85kg, pituutta 179

17.07.2008 14:34

akonan

akonan
kwaka kwaka kwaka mouliii

Mitä tehdä kun semi-ammattilaiset kehoittavat aloittamaan kävelyllä, hölkällä ja 1 kilon painoilla? :D

Kuunnella heitä? :) Mikä estää aloittamasta kevyesti? Voit jo kuitenkin seuraavalla viikolla hieman kiristää tahtia.

No, ruokavalio olisi tärkeä, minulla vain ei ole varaa. Siksi elän miltei palautusjuoman varassa ja käytän kaikkea mikä nyt vain polttaa rasvaa.

Käytät kaikke mikä nyt vain polttaa rasvaa? Eli mitä? Jos lisäravinteita niin sijoittasin ne rahat ennemminkin tuohon ruokavalion paranteluun.

Mitä syöt tällä hetkellä palautusjuoman lisäksi?

17.07.2008 21:26

minska
parempi myöhään...

Mun sykerajat on 110-135, mikä tarkoittaa fillaroinnissa vähänkin mäkisessä maastossa vauhtia jossa mummutkin menee ohi :)
Se vauhti on kuitenkin ainoa oikea mulle seuraavat 3kk, että jaksan ajaa kunnonkohotukseen tarvittavan määrän viikossa.
Lisäksi tiedän että kun pysyn noissa sykerajoissa, kroppa polttaa rasvaa eikä hiilihydraatteja.
Akonan on oikeessa noista"rasvanpolttajista", oikea ravintoainekoostumus rulettaa. Vippaskonstit on vippaskonsteja vaikka ne paketois kuinka.

18.07.2008 11:07

mari3

mari3
Ich weiß, dass ich nichts weiß

"Ruokavalio olisi tärkeä, mutta mulla ei ole varaa." Häh? Nyt en tajua. Mistä myytti, että terveellinen sapuska on kallista? Puurohiutaleita, juureksia, palkokasveja, itse poimituttuja marjoja ja sieniä... siinä ainakin terveyttä edullisesti. Ja mitä hintavimpiin juttuihin tulee kuten liha ja maitotuotteet: Osta tasokasta kohtuudella! Kasviksia ja hedelimoiä taas sesongin mukaan. En tosin tunne Suomen hintatasoa kovin hyvin, mutta mielestäni terveellistä sapuskaa (esim vilja ja kasvikset) ei sen kuitupitoisuuden vuoksi edes saa syötyä hirveitä määriä. Esimerkiksi jälkiuunileipä pitää taatusti vatsan pidempään täynnä kuin ranskis, vaikka ranskis ensinäkemällä edullisempaa olisikin. "Elän palautusjuoman varassa." Ei kuulosta hyvältä...

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Keho.net haku