keho.net liikuttaa myös sinua

7-keto-dhea ja coleus forskoliini?

3 viestiä

23.07.2008 12:127-keto-dhea ja coleus forskoliini?

f1ghter

Onko täällä kellään kokemuksia 7-keto-dheasta ja coleus forskoliinista? Jostain luin että ainakin 7-keton on todettu nostavan aineenvaihduntaa...

23.07.2008 15:35

akonan

akonan
kwaka kwaka kwaka mouliii

Kysyisin tässä vaiheessa, että mitkä ovat tavoitteesi? Saada painoa alas? Rasvaprosenttia alas?

7-ketoa ei mielestäni saa myydä suomessa ja taitaapi kuulua myös doping-ainelistalle.

Coleus forskoliini taas.. voipi nostaa hieman aineenvaihduntaa, mutta eipä tule tekemään ihmeitä.

Again, ruokavalio ensin kuntoon. Laillisista lisäravinteista parhaimmat laihdutukseen ovat ateriankorvikkeet ja proteiinilisät. Nimenomaan tukemaan laihdutusta. Mikään yksittäinen lisäravinne ei tule poistamaan ruokavalion merkitystä.

24.07.2008 09:05

f1ghter

Tavoite on saada rasvaprosenttia alas. 7-keton laillisuudesta en tiedä, mutta ainakin ko. ainetta on ollu myynnissä suomalaisissa nettikaupoissa.

Olen samaa mieltä, ruokavalio on kaiken a jao.
Olen noudattanut keväästä asti low carb-dieettiä jolla olen saanut n. 10 kg läskiä pois. Voimat on aika hyvin pysyny ennallaan.

Nyt etsin jotain joka kiihdyttäisi aineenvaihduntaa. Olen koittanut myös välillä pitää raskaampia syömisviikkoja, mutta tuntuu että rasvan lähteminen on pysähtyny. Sen takia olen rasvanpolttajia ja muita ruokavalioita katsellu.

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Tilaa keho.net uutiskirje

Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Monta syytä liittyä jäseneksi

Artikkelit
Artikkeleita, tutkimuksia, henkilöesittelyitä, vinkkejä...
Linkit
Ravintoon, harjoitteluun ja hyvinvointiin liittyvät ajankohtaiset linkit
Ravinto
Ilmainen ravintoainelaskuri. Seuraa mitä syöt ja saa ideoita keho.netin reseptiarkistosta!
Keskustelu
Laadukasta ja asiallista keskustelua hyvinvoinnista.
Uutiskirje
Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.

Keho.net haku