keskustelu
Aloita uusi ketju

kuntosalitreeni ja laihdutus

0084-0001-0003
Orld
  • rekisteröitynyt: Aug 2002
02.06.2003 01:03

Selventäkääpäs perehtyneemmät minulle hieman paria juttua, kun en aiemmista jutuista löytänyt suoraa vastausta itselleni =)

Olen taas pidemmän tauon jälkeen aloitellut kuntosalitreeniä ja samalla haluaisin laihduttaa hieman, eli rasvoja vähemmäksi. Kuntosalilta haen sekä voimaa että massaa. Onko tämä täysin mahdoton yhtälö? Tiedän toki, että täytyy syödä riittävästi, jotta lihas voi kasvaa, mutta eikö samanaikaisesti ole sitten mahdollista hävittää kehon ylimääräisiä rasvoja ja kiinteytyä?

Kiitoksia kommenteista jo etukäteen!

0006-0001-0003
Sinappi75
  • rekisteröitynyt: May 2003
02.06.2003 01:45

Itsellä on samantyypppinen projekti ollut kuukauden menossa. Olen melko hoikka muuten (178cm/n.68kg), mutta navan alle on kerääntynyt ylimääräistä pömppöä. Tämän kuukauden aikana on ainakin tulokset olleet ihan positiivisia, käsivarsissa ja jaloissa lihakset on alkanu erottua ja vatsan löysät ovat vähentyneet. Ei tietenkään tässä ajassa radikaalia muutosta, mutta kumminkin sen verran että itse eron huomaa.

Helpompaa olisi varmaan tietty kasvattaa ensin massaa ja poltella sitten löysiä pois, mutta hissunkissun näyttää näinkin onnistuvan. Aerobista olen pyöräilyn muodossa harrastellut punttitreenin ohessa ja ruokavaliossa olen pitänyt hiilihydraatit suhteellisen vähissä proteiiniin nähden ja kalorimäärän jossain 2800kcal tuntumassa.

Kertokaas perehtyneet mullekkin mennäänkö tässä jossain kohtaa metsään? :)

Sinun pitää kirjautua sisään, jos haluat vastata ketjuun.