keskustelu

Takapuoleen muotoja?

Millaisella harjoittelulla saa takapuoleen muotoa? Minulla lättäperse ja haluaisin sen pyöreämmäksi ja pakarat kohotettua.

#1 17.05.2003

...ainakin kyykky tahi prässi ja helevetilliset painot :D

#2 17.05.2003

Sulla on ainakin kivat hiukset!

Mitä se maastaveto on? Onko se vaan yksinkertaisesti sitä, että vedät maasta puntteja?

#3 17.05.2003

Ei välttämättä helvetillisiä painoja - kohtuullisia painoja ja kylläkin saatanallinen asenne :-)

Harrastuksissasi lukee pelkkä pyöräily, kuntosalia et harrasta?

Jalkakyykky on koko alavartalon liikkeistä paras, myöskin ulospäin työntäytyvien pakaroiden kehittämisessä omiaan.

#4 17.05.2003

Ei.Älä tee maastavetoa ilman että joku on paikanpäällä neuvomassa.

Sen sijaan prässi on aloittelijallekin mukava liike (no ainakin mulle oli kun aloitin).

#5 17.05.2003

Sanoin helevetilliset painot siinä mielessä ettei keiju nyt vaan ala duunaa 100 toiston sarjoja pelkällä kelkalla :P

#6 17.05.2003

Olen lähinnä tonni-keiju. 170/n.87kg

Kuinka monta kertaa pitää jaksaa se jalka kyykky tehdä? Eli sen verranko painoa, että 10 kertaa jaksaa?

#7 17.05.2003

Ite teen nykyään prässiä ja/tai kyykkyä 3 x 12. Silleen on painoja, että vikat menee just just hammasta purren..

#8 17.05.2003

mä en oo kyl mikään expertti mut teen esim prässiä 12 - 10 - 8 - 6 toiston sarjoja lämmittelyn jälkeen ... siis painoja nostaen.

Tekee eetvarttia.

#9 17.05.2003

Opettele ensin oikea tekniikka kyykyssä, tee vaikka 15 toiston sarjoja pienehköllä painolla ja ala sitten vasta lisäillä painoja.

#10 17.05.2003

Älä nyt käsitä väärin, mutta dieettaamalla saat paremman muodon takapuoleesi kuin pelkkiä pakaroita treenaamalla. Ikävä kyllä muodokaskaan peppu ei erotu rasvakerroksen alta.

#11 17.05.2003

En käsitä väärin. Mulla ei ne kilot olekaan takalistossa vaan yläkropassa. Hoikempanakin mulla oli sama ongelma....luisuperse.

#12 17.05.2003

tuoppituoppituoppituoppi
tuoppituoppituoppituoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppituoppi

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

#13 18.05.2003

Kyykky on aivan ehdoton liike kuten jo edellä mainittiin. Lisäksi vaan kovaa jalkatreeniä ja oikeaa ruokavaliota, niin varmasti syntyy tulosta.

Tinkan peppua en ole nähnyt, mutta varmasti kannattaa ottaa oppia sen treenivinkeistä samoin kuin Taatelinkin. ;D

Klo on 04...

#14 18.05.2003

"Millaisella harjoittelulla saa takapuoleen muotoa? Minulla lättäperse ja haluaisin sen pyöreämmäksi ja pakarat kohotettua"

Niin, kyllä se kyykkäämisen puolelle kallistuu tosin sillä ehdolla, että ei hirveästi ole fläsää, jolloin muodot eivät erotu.

Juoksu on loistava aerobisen liikunnan muoto..

#15 18.05.2003

Steel:

mun mielestä kyl se reenaamalla saatu muoto on tärkentä ... sillon ei pienet fläsät paljon haittaa :|

#16 18.05.2003

"tuoppituoppituoppituoppi
tuoppituoppituoppituoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppi tuoppi
tuoppituoppituoppi

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D"

En HooVee aivan käsittänyt tuota kohtaustasi. Selittäisitkö?

#17 18.05.2003

... 2.47 viime yönä joku kännikala on käyttäny mun tunnuksia .... :/

sori :/

#18 18.05.2003

No eipä tuosta viestistä ainakaan iloa puuttunut. Sehän on vaan hyvä, että tämänkinlaisesta aiheesta joku jaksaa repiä noin paljon huumoria. :D

Mutta, kuka tietää sun salasanasi?

#19 18.05.2003

No eihän sitä tiedä kukaan muu kuin minä. Vai oisinkohan vahingossa joskus kertonut sen Kaisulille ... >8)

#20 18.05.2003

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.