keskustelu

Mustat silmän aluset..

Siis kauneus tietoiset millä vois vähentää/poistaa kun tahtoo olla silmän aluset olla niin tummat et välil näyttää ku ois saanu palloosa..Kiitos vinkeistä!!

#1 26.03.2003

Joe Blascolla on semmonen tosi tehokas paljon pigmenttejä sisältävä värivoide, joka peittää tummat simmunaluset. Maksaa paljon, mut kestää kauan.

#2 26.03.2003

Tuo Blasco on itsellä käytössä ja lisäksi myös valokynä on ihan hyvä! Tosi raivostuttavaa, kun silmänaluset on tummat tekipä mitä vaan, perinnöllistä kai...

#3 26.03.2003
Poistettu käyttäjä

Kertokaahan Tinka ja akki, tuntuuko se Blascon peitevoide kuivaavan ihoa?

Alkuperäiselle kysyjälle nää ihan perusasiat (jotka varman tiedätkin): kannattaa nukkua tarpeeksi ja runsas veden juominen voi myös auttaa vähän.

#4 26.03.2003

Emmä usko, et se sen ihmeemmin kuivaa. Ainakaan ite en oo tommosta huomannut...

#5 26.03.2003

Ei kuivaa, kun käyttää hyvää kasvovoidetta ja ennen kaikkea muistaa huolellisen puhdistuksen! Olen käyttänyt Blascon meikkivoidetta jo monta vuotta ja iho on pysynyt kaikin puolin hyvänä!

#6 26.03.2003

Blasco sopii runsaspigmenttisyytensä vuoksi myös atoopikoille - peittää hyvin ihottumat, eikä kuivata. Hyvä puhdistus on kuitenkin tärkeä

Käytin Blascoa muutamia vuosia, mutta vaihdoin pari vuotta sitten Cliniqueen kun en enää tarvinnut niin peittävää meikkivoidetta.

Valokynä on loistava tummille silmänalusille!

#7 26.03.2003

Mikä on valokynä? *enhän minä tyhmä...enhän?*

#8 27.03.2003
Fox
Fox

YSL:n valokynä Radiant touch on ihan ykköstuote ja hintansa väärti! Lumenen valokynä olit tosi paha pettymys ton jälkeen.

Mulla lähtee mustat silmäaluset vekka vasta lomalla, kun saa nukkua makeasti ja pitkään
: D

#9 27.03.2003

Soultähti Aki Sirkesalo joskus sanoi perineensä mustat silmänaluset. Kai se on perinnöllistä...

#10 27.03.2003

Kannattaa yrittää hankkia väriä kasvoihin. Mulla on aina ollut tosi mustat silmänaluset (on juu perinnöllistä) ja mitä kalpeampi naama on, sitä mustemmalta silmänaluset näyttää. Eli kesällä vaan rantsulle ja kunnon rusketus kasvoille. Miehenä en ole turvautunut "naisten kikkoihin", mutta kaipa nekin ajavat saman asian. Ja tietenkin se perusjuttu, eli lepo ja liikunta, ne auttaa kanssa.

#11 27.03.2003

luin että ei sais juoda mitään 1 1/2 h ennen nukkumaanmenoa, koska se neste kertyy jotenki silmänalusiin yön aikana ja siitä se tummuus johtuu.

#12 28.03.2003

on kaunista. Myös ohuet silmänalusihot (siitä se tummuus johtuu) :)

#13 31.03.2003

Pate on ilmeisesti mies, eikä mies mitään valokyniä tai blascoja voi käyttää! Tai siis voi, mutta nähtyään lopputuloksen pitää mieluummin silmäpussinsa...know what I mean?

Mun mielestä sun Pate kandeis panostaa johonkin hyvään silmänympärysgeeliin, jota laitetaan silmien ympärille iltaisin ja aamuisin. Se ei oo mitään meikkiä vaan ihan väritöntä ja imeytyy kivasti ihoon vähentäen turvotusta ja mustia silmänalusia.

#14 31.03.2003

Biothermillä esim on aika hyviä miehillekin sopivia silmägeelejä. Pyydä tyttöystävä tai äiti mukaan ostoksille tai kysy rohkeesti neuvoo kosmetiikkaosaston myyjiltä!

#15 31.03.2003

niin peitepuikolla ei ole sukupuolta, se vain on peitepuikko ja niitä saa mistä marketistakin tahansa.
Raudanpuute korostaa mustia silmänalusia --- pitäisiköhän sinun käydä verikokeessa (pyydä lääkäriä tutkimaan rautavarastosi).

#16 31.03.2003

Fox, onko tuo YSL:n kynä tosiaan niin hyvä?
Mulla on nyt käytössä ensimmäinen valokynä, joka on just tuo Lumenen ja en kyllä voi sanoa olevani tyytyväinen...Pitäisikö siis panostaa ja ostaa se YSL...?

Ja tuo rusketusjuttu on totta, nyt reissun jälkeen ei ole paljoa tarvinnut peiteaineita käyttää! Nukkuminen tai muut kikat ei mulla auta mitään, meillä se on ainakin perinnöllistä!

#17 31.03.2003

Niin se on ihan totta, et tummat silmänaluset on yksilöllinen juttu. Jos on hirmu ohut iho simmujen alla, niin toki ne on tummat. Onneks on keksitty näitä voiteita ja geelejä, joilla saa minimoitua tän ongelman :)

Yks vinkki lisää: Lancomen silmänympärysvoide on aivan loistava... sain lahjaksi ja oikeesti tuntuu vähentäneen niin turvotusta kuin tummia silmänalusiakin.

#18 01.04.2003
Fox
Fox

Kyllä se YSL:n kynä on hyvä, mä olen ihan koukussa siihen. Se heijastaa valoa eikä leviä ja peittää tehokkaasti ja näyttää luonnolliselta.
Enkä oon mikään palkattu mainostaja ; ) Ainoa miinus on hinta!

Varmaan saat jossain kosmetiikkaosastolla testata sitä ensin ja pähkätä onko se tarpeen. Enkä tiä miltä se näyttää ruskettuneissa kasvoissa, tosin niitä on eri sävysinä.

Mun makuun Blascon tuotteet on ihan liian raskaita ja paksuja.

#19 01.04.2003

Mä olen kyllä samaa mieltä siitä, että äijillä tuo kosmetiikan käyttö ei välttämättä johda ihan toivottuun tulokseen... Lähipiirissä on näkynyt hirvittäviä hiusvärjäyksiä.

Toisaalta: voisihan sitä varata ajan kosmetologille tmv. ja ostaa siltä aineet ja opetella sen johdolla käyttämään niitä.

#20 01.04.2003

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.