keskustelu

Miksi verisuonet ovat käsissäni kohollaan?

Kohollaan olevat suonet ovat kyynärpään ja kämmenen välissä. Mistä johtuu. Joskus näkyy oikein todella "rumasti" mutta aika selkeesti aina

#1 22.05.2003

Sulla on rasvat alhaalla. Joillakin rasva on jakautunut soveliaasti niin, että sitä on tietyissä paikoissa todella vähän. Vaikkapa sitten just kyynärvarsissa.

#2 22.05.2003

Mitenköhän saisin ne vatsa- ja peppusuonet näkymään :)

#3 22.05.2003

No siinä voi olla jo tekemistä! :D

Vatsasuonia näkee ääritiukassa kunnossa olevillakin harvoin... se se vasta...

#4 22.05.2003

Käsistä olen siis saanut "laihdutettua" mutta mitenköhän ne vatsalihakset saisi esiin sieltä elintasokummun alta?

#5 22.05.2003

olen täällä joskus kertonut kouristuskohtauksesta, joka johtui nestevajauksesta. Sydämen pysähtyminenkään ei olisi ollut mahdotonta.
Kouristuskohtaus alkoi niin että suonet tuntuivat paukahtavan hiuksenohuiksi sinisiksi viiruiksi, seurasi voimakasta pahoinvointia ja lopulta jalat ja kädet eivät toimineet ollenkaan (suonien "paukahduksesta jalkojen pettämiseen meni vain muutama minuutti), kouristuksen kuluessa suonet pullistuvat, luultavasti veri pyöri siellä kuin spiraalissa kun elimistö yritti "imaista" kaiken veren tärkeimpiin elimiin, ja verenpaine oli suonien pullistuttua n. 130/34... varmaankin kaupunginsairaalan säästö/priorisointisyistä minua ei toimitettu keskussairaalaan, vaan loikoilin ensiavun (Hah, ENSIavun??? Lopunavun pikemminkin!!!) paareilla kunnes jaksoin vivuta itseni ylös ja hoiperrella pois.
Olisikohan sinulla syytä käydä lääkärissä? Normaalisti suonet eivät ole ainakaan usein selvästi pullistuneet. Varmaan kärsit nestevajauksesta, ja se on vaarallinen tila, paitsi jos haluat leikkiä elämälläsi. Sehän on muotia?
Täällä Kehonetissä lukee filosofiana vaalia terveitä elämäntapoja ja vastustaa epäterveellisyyttä, mutta silti viedään kehoa epätasapainoon käyttämällä ja suosittelemalla toisillekin milloin mitäkin ihmeainetta. Kun kerroin tapauksesta, että eräältä pari vuotta ihmeproteiinivalmisteiden ja kaikkea mahdollista käyttäneeltä romahti terveys täydellisesti, minua ilkuttiin.
Kerronpa vielä, että kahden vuoden jälkeen tuo mies alkoi lemuta mädältä, henki haisi ja kaikista ihohuokosista tuntui huokuvan mädänhajua. Hänen lihaksensa rupsahtivat ja jäljelle jäi sairaannäköinen surkea olento. "Rautainen" itsetuntokin hävisi samantien.
Tapaus todisti, että jonkin ravintoaineen nauttiminen väärässäsuhteessa toisiin ruokaaineisiin, aiheuttaa komplikaatioita elimistössä --- enkä tarvitse siitä toista todistetta. Enkä toivo koskaan enää näkeväni vastaavaa!

#6 22.05.2003

Itse olen ihmetellyt myös tuota suonia asiaa, että mikä se logiikka on, että ne ovat pinnassa kun alkaa treenata. Itselläni näkyvät todella rumasti. Tänään huomasin kun tuijotin peilistä, että ne näkyvät jo kasvoissa inhottavasti, tulee sairaannäköinen vaikutelma.
Minulla suonet eivät siis pullistele vaan näkyvät muuten vain.

#7 22.05.2003

Älä pelleile.

Ihmisessä on kilometreittäin verisuonia. Ne eivät ole sairauden merkki (kuten kummalliset jutut usein ovat horjuvan mielenterveyden merkki) vaan osoittavat ainoastaan hyvää terveyttä, onnistunutta ruokavaliota ja vähäistä kehonrasvaa. Varsinkin treenatessa, kun veri kuljettaa ravintoaineita ja happea rasitettaviin lihaksiin, näkyvät suonet selkeästi ihon alta.

"Pullottaville" tai ihon alta sinertäville suonille ei voi mitään, paitsi ehkä yrittää lihottaa itseään niin, että ne katoavat rasvan alle.

#8 22.05.2003

"Käsistä olen siis saanut "laihdutettua" mutta mitenköhän ne vatsalihakset saisi esiin sieltä elintasokummun alta?"
HAHAA! Rasvaa voi siis polttaa paikallisesti :-D

No ei.
Mun mielestä on hienoa, kun suonet näkyy käsissä, myös naisilla.
Miehillä pidän sitä uskomattoman seksikkäänä, ja vähitellen arvostan enemmän ja enemmän naisiakin, jotka ovat saaneet suonensa esille.

#9 24.05.2003

Jos haluatte nähdä kunnolla suonia, niin lukaiskaapa uusin B&K Sports Magazine. Siellä on juttu Dave Palumbo. Menee jo hieman yli tuo touhu, ainakin mun mielestä.

#10 24.05.2003

taas menee jutut epäterveiksi täällä! Suonien ihastelua!!!! Voi, hyvä hme... Oletteko ihan lapsia vain muuten tyhmiä? Taaskaan ei otettu tosikertomusta todesta. Ja Chihuahua voisi vähitellen lopettaa irvailun, kiitos.

#11 26.05.2003

Voisiko joku antaa varoituksen tuolle "ihmiselle"..tai jopa poistaa..

#12 26.05.2003

No eipä kai sun sairaalakokemuksilla ja "nestehukalla" ole paljon tekemistä alhaisen rasvaprosentin kanssa.

Ei mun tartte irvailla yhtään... naurattaa muutenkin noi jutut ihan riittävästi.

#13 26.05.2003

Aika hyvä ;)

#14 26.05.2003

Ihminen olen samaa mieltä kanssasi. On yhtä sairasta ihailla verisuonia tai mitä tahansa ihmisruumiinosaa. On tämä maailma mennyt sitten ihmeelliseksi kun ihmistä viehättää toisessa sukupuolessa jokin, kuten verisuonet tai rintojen koko. Tällä tavoin ihminen on pysynyt tällä pienellä pallollamme n. 10000 vuotta. Sairasta eikö totta?

Käsivarsieni laskimot ovat hieman kohollaa.. Taidankin mennä nauttimaan lasin vettä, jotta vältän moiset kouristukset.
KIITOS vinkistä (IHMINEN?)!

#15 30.05.2003

Ihminen, lopeta jorinasi tai sinut korvataan.

Kiitoksia

#16 02.06.2003

Hexalla ja ihmisellä on paljon yhteistä. Kuka arvaa mitä? :D

#17 02.06.2003

ikä? ;)

#18 02.06.2003

"On tämä maailma mennyt sitten ihmeelliseksi kun ihmistä viehättää toisessa sukupuolessa jokin" - Hexa

Keho.netin kuolemattomien lausahdusten kokoelma vain kasvaa ja kehittyy.

#19 02.06.2003

..öööps, eikös tuo ollutkin juuri Hexan sarkasmin pointti?

#20 02.06.2003

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.